Måndagsbarn


[Min syster gjorde en 'hippiefrisyr' på mig, hon tyckte att jag passade i den! Haha]
Sitter i min säng, i mitt rum och dricker en kopp kamomillte. Magen kurrar lite grann, är nog småhungrig! Imorgon är det friluftsdag, och och mina tjejor S & J ska gå på Yoga på Eriksdalsbadet. Har aldrig varit på det förut, så det ska bli kul. Uppgång klockan nio noll noll och yogan börjar klockan elva, håller på i en timme och sedan bär det av hemåt.

Var hos doktorn för mina öron idag, hör så dåligt och har så sjukt ont i dem. Fick något avsvällande som skulle hjälpa, hoppas det gör det också! Så jag gick inte i skolan särskilt länge idag, utan bara två lektioner.. som jag dessutom kom för sent till! Den första, då vi hade stepp. Inte uppskattat av läraren måste jag tillägga! Som om en försening uppskattas någongång... njae

Nej, det har inte varit en vanlig måndag! För jag känner mig helt underbart lycklig och det är så mycket som händer just nu att jag inte riktigt hänger med i svängarna. Men vad gör det om hundra år att jag inte hänger med när jag ändå känner mig lycklig? Inget! ..skulle jag vilja säga.

Godnatt på er, vi hörs förhoppningsvis lite tidigare på dagen imorgon och inte halv två..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0