Måndagsbarn

Lång dag i skolan today, riktigt trist. När jag kommer hem ska jag dricka en latte och sätta igång med engelska redovisningen som jag gör tillsammans med S. Den ska vara färdig på onsdag så det kommer nog gå bra tror jag! Gjorde som sagt alldeles för lite skolarbete igår, får sota för det resten av veckan.. Matten måste också göras! Annars är det nog ingenting roligt som händer idag, och jag har inget direkt planerat heller.

Jag längtar som en tok till på fredag då det är en veckas efterlängtat lov! Har två stora inlämningar samt redovisningar i veckan, som inte alls är färdiga. Dessutom så behöver jag jobba väldigt mycket med matten samt skriva min stepp dagbok som jag helt hade glömt bort. Ibland är jag väldigt oorganiserad. Fy skäms!

 Jag önskar att jag hade något mer intressant att skriva, haha. Men jag har faktiskt inte några planer eller så, vi får se vad veckan har att erbjuda! Jag är pepp på whatever! ;p

Nu ska jag leta information om hawaiiansk engelska. Tjoho, partyparty. galet kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0