Love to live!

TACK för alla hur underbart söta kommentarer som helst som jag har fått idag om mitt dansklipp. Ni är för söta!

Nu ska jag gå och lägga mig och längta tills på lördag! Då är det ju lov och mys. Hihi! Can't wait.
Imorgon är det skola som vanligt, endast två lektioner med en håltimme (hör och häpna!). Börjar tio med svenska i 40 minuter, håltimme i två timmar då jag har planerat att jag ska åka och köpa min extremt bra handlotion som varit slut i en vecka och därmed är mina händer numera torra som fnöske! Jag ska köpa nytt puder också, mineralpuder, så min hud inte blir helt störd och så ska jag köpa ansiktskräm. För er som bryr er otroligt mycket! Höhö. Sedan är det iallafall projektarbete och klockan tre ska vi vara ute på Dieselverkstan för att se Danstreornas slutproduktion! Det kommer rocka fett! Nästa år är det vi som står där ju! Hämta inspiration och se hur duktiga de är. "Känns vardagen alltid grå?" heter den.

När jag kommer hem ska jag skriva klart den andra delen av svenskan. Har egentligen gjort på tok för lite idag, med tanke på att jag har varit hemma sedan klockan elva i förmiddags. Men det jag har skrivit hittills är jag förvånandsvärt nöjd med faktiskt! Och P också som har läst igenom det! Tihi.
Nu är det dags för sängen! Kommer få nybakat bröd till frukost imorgon, som jag tjuvåt ikväll redan. Tjoho vad lyxigt!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0