Kort skoldag

Idag var inte mycket till skoldag! En lektion, då jag och S hade en engelskaredovisning som gick hur bra som helst för att inte ha ansträngt sig ett dyft. Tänk vad bra saker kan gå om man inte ser så allvarligt på det jämt.

Vi hade ett möte med ABC gruppen och diskuterade samt fick egna kataloger om vad man kan beställa. Ska kolla igenom det nu så jag kollar vad som finns. Var hemma vid elva iallafall och efter en snabb titt bland studentkläderna och dagdrömmar om nästa år, ska jag sätta igång med min svenskuppgift: Hamlet 2009. Så den blir färdig, så jag slipper ha tidspress. Imorgon senast 24.00 ska den in iallafall!

Tänkte även lägga ut en till dansvideo på mig, denna gång blir det en modern dans som filmades någon vecka efter jullovet! Nu ska jag göra latte så vi hörs senare, tjao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med dansvideon? :)

2009-02-18 @ 19:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0