Konsten att sova

Jag vet inte hur det är med er, men jag är trött! Faktiskt så känns det inte som om jag bara har sovit fyra timmar från och till utan faktiskt lite mer.. Men jag ska ta igen min fina lilla pytte sömn nu tänkte jag! Upp kvart över åtta imorgon och jag är redan färdig för att slockna i sängen! Shit vad skönt! Höll på att göra det tidigare idag när jag pluggade, la mig ner på en kudde med benen i skräddare och kudden på sängen och kände hur skönt det var.. sen fick jag resa mig upp med ett hastigt ryck i hopp om att vakna till! Det gick sådär..

Middag, äta jätte god semletårta från ICA Kvantum (köp semlor där om ni inte gör hemgjorda!) och sedan en kort promenad med M på ungefär 1h 20 minuter. Dock kändes det som om vi skulle kunnat gå och prata i minst tre timmar till. Alltid lika mysigt!

Engelskan och svenskan blev det inte riktigt så mycket gjort på som jag hade hoppats och jag har inte gjort någon som helst matte idag. MÅSTE göra det imorgon men nu - SÄNGEN! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0