Klockan är snart sex.

Nu är jag trött. Fast övertrött! Haft det mycket mys med M och Oscarsgalan, men alla kategorier inte är ju så intressanta kanske. Heath Ledger vann, självklart. Det trodde jag verkligen. Och Kate Winslet vann bästa kvinnliga. Det var bara i bästa kvinnliga jag hade någon där jag verkligen ville att hon skulle vinna! Benjamin Button har ju fått rätt många pris kan man ju säga. Nu vann den där, Slangidangdang filmen (aldrig hört talas om den)! Den var tydligen väldigt tippad.. Haha! Äh, nu vill jag verkligen sova! Imorgon blir det mys, och jag ska upp klockan elva för att duscha och sedan slänga mig iväg. Jag borde verkligen sova! Vi hörs någonannan gång helt enkelt, godnatt! Puss

Kommentarer
Postat av: Lia

gott o sova nu, godnatt på dig (:

2009-02-23 @ 06:02:33
URL: http://thelia.blogg.se/
Postat av: louise

Jag läste om "vem du är" och skiit va fullspekat schema du har. Jag äslkar också att dans. Fast jag dansar inte så många gånger i veckan! :)

2009-02-23 @ 18:03:52
URL: http://luisce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0