JAG ÄR MED SÄNG!


Plattat

Vågigt / Naturligt


Jag har ont i hela kroppen! Har superont i diafragman, den är spänd som en fiolsträng och magen gör också ont. Sedan har jag massa träningsvärk också, eller ja i bakre lårmusklerna och i axlar och armarna. Annars är det rätt lugnt faktiskt!

Jag vägrar inse att jag är spänd dock, och varför vill jag inte heller inse.. jag vägrar tro att jag är nervös! Jag är chill, vettni.


Imorgon börjar jag 09.50 i varjefall, slutar 14.00! Så det blir en kort dag med bara tre lektioner, eller ja två lektioner egentligen och en lektion som går bort pga. treornas slutproduktion! Men då ska vi gå igenom och tänka lite till vår kvintett är det tänkt. Håll tummarna för oss!

Jag är med säng också!
Ja, en ny alltså! En 1.20, en mjuk, en skön en underbar! Imorgon kommer sådanna nödvändigheter som en tjock fin bäddmadrass och sånt som man måste ha införskaffas! Så imorgon kväll får jag sova första gången i min stora säng. Inatt är sista natten i min trasiga, knakiga, förminskade 80 säng! Haha. Underbart!

Fick höra flera gånger idag att ingen kände igen mig!
Några kommentarer: "vad har du gjort förnågonting med ansiktet? Du ser så annorlunda ut", "Oj jag kände inte igen dig!" m.m. Haha, WTF? Jag har bara plattat håret. What's the biggie? Kul att folk märker iallafall och alla tyckte ju att det var fint, så det var ju positivt. Hihi! Tur det!

Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0