Imorgon är det helg!

Förstår ni hur underbart detta är? Jag sitter i min nya, helt underbart sköna och stora 1.20 säng! Det känns som jag är i himlen! Haha, seriöst! Förstår ni vad underbart? Ni skulle förstå precis hur underbart jag tyckte att det var om ni hade suttit i min gamla säng, this is heaven!

Jag är glad också, riktigt glad. Imorgon är det skola igen, historia, stepp, HÅLTIMME och engelska står på schemat. Godis är ett måste för att orka med fredagar om du frågar mig. Och sedan så är det ju helt igen med lördag och alla hjärtans dag. Har ni några planer då?

Hjälp vad veckorna svischar förbi i en väldig fart, om en vecka har jag sportlov! Sing hallelujah. Och tiden svischar också för jag ser att klockan är tio över tolv redan, jag måste sova! Ska upp tio över åtta och sluta halv fyra.

Men nej hörrni, sova var det ja! Imorgon blir det städning på rummet i form av att ta bort lite dammtussar på golvet och vika alla tusentals kläder jag har! GODNATT

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det härligt! Precis när den är ny känner man sig som en liten prinsessa i sin nya emorna säng! :)

2009-02-13 @ 12:34:52
URL: http://flygares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0