Ibland är det bara så himla bra helt enkelt..

Skön dag har det varit, verkligen. Inte gjort något vettigt alls, men what the heck. Ibland blir det ju så också. Morgondagen blir desto tyngre, börjar 08.10 och slutar (egentligen) 16.30.. Nu slutar vi oftast tidigare än så, så vi får se vad som händer.. Har modernt imorgon, så det är jag väldigt lycklig över! Sedan har jag typ håltimme.. bara tre lektioner, aningens surt när man ändå är i skolan! Men jag får roa mig på bästa sätt, tihi.

Fick grymmaste träningsvärken efter moderna förra veckan, får se om jag får det imorgon igen! Haha. Den träningsvärken gick inte över helt förrens i söndags. Fem dagar liksom, tjoho!

Vi hörs senare, pussobert! Nu ska jag plugga matte b, tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0