Happy ending, Mika

Om ni bara ska se en dans i hela erat liv, så måste ni se denhär. Tjejen trollbinder mig, seriöst. Hennes känsla! Haha, jag menar inte på något annat sätt. Gillar VERKLIGEN hur hon dansar! Skiter i om det är tekniskt korekt eller något, jag älskar hennes linjer och hennes otroooligt fina känsla. Hon är ett med dansen. Så där vill jag också dansa!

Lyssna på texten, kolla hur lyriskt koreografen tänkt.. Jag svimmar! Kan se den hur många gånger som helst..  Mika är ett geni också. För er som inte upptäckt det!



This is the way that we love, like it's forever.
Then live the rest of our life, but not together.

This is the way you left me, I'm not pretending.
No hope, no love, no glory, no happy ending..

This is the hardest story, that I have ever told..
No hope no love no glory, happy ending gone forever more..

I feel like as if I'm wasted..

No love, no hope, no glory.. no happy ending

Kommentarer
Postat av: bana

Nicole:)Shiiiiit!!!!! vilken känsla:) specielt tjejen hon ägde.

2009-02-28 @ 14:34:40
URL: http://yeesiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0