Håltimme i ca 3h

Sitter och har håltimme i biblioteket. Har ju redan läst nästan hela kulturhistoria kursen på 100p. Så jag kommer antagligen bara vara med de sex sista veckorna innan sommarlovet på den kursen. Rätt soft! Var nere på dagsliv med S nyss och skulle köpa frukt, men kom ut med en banan och en stor brämhultsjuice för att det var extra pris! Kunde inte säga nej, haha.

Klockan tre börjar idrotten, tjoho.. så otroligt inte kul! Haha! Vi gör absolut ingenting och egentligen ska vi anmäla oss till idrottsdagen men jag har inte tagit ut pengar till det, tjoho så det får bli imorgon istället. Yoga blir det iallafall i en timme, och sedan får man simma om man vill det efteråt. Väldigt soft och jätte skönt faktiskt.

Oj vad många ni var som hittade in hit igår! Vissa dagar är det extremt många som tittar in, andra dagar är det färre. Kul att se att det går uppåt iallafall! Hej på er alla! Ska bli bättre med bilder osv. Jag ska lägga ut en dansfilm idag på när jag dansar. Har inte hunnit det i helgen, det har varit full rulle! Och igår pluggade jag matte nästan hela dagen till kusinerna kom förbi och sa hej!

Vilken rackarns bra helg jag har haft! I'm happy happy happy. Även då jag längtar tills sportlovet som ett piggsvin! Vi hörs när jag kommer hem! Slutar tjugo över fyra, as always on mondays.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0