Fredagen den 6 februari 2009 - Grattis söta syster!

Jag är verkligen helt totalt slut. Huvudet gör ont, kroppen är helt spagettilik och hjärnan är mos. Det ska verkligen bli skönt att sova!

Dagen idag har varit härlig. Jag var med på steppen, eftersom det inte är så mycket rygg i det.. men jag fick inte vara med på jazzen för min jazzlärare, och bra var väl det eftersom jag fortfarande har ont. Det finns risk för att det hade blivit värre annars. Trots det så var det väldigt trist att behöva missa inspelningen av denna koreografin, eftersom jag kunde den. Hursom, nya tag efter sportlovet. För nu har vi två veckor helt utan balett, jazz och modernt, med bara stepp och massa jobb på våra kvintetter som ska vara klara lagom till vårföreställningen.

Min syster fyller ju år idag, eller fyllde! (den 6 februari!) Så jag har firat henne hela dagen, hur mysigt som helst. Käkat massa onyttigt och bara levt gött med mobilen i högsta hugg! Allt känns så avslappnat på något vis!
Imorgon blir det melodifestivalen, Gossip Girl och godis med världens bästa M! Det ska bli mysigt. Bara tjejkväll liksom! Behöver en till lugn kväll känner jag, när alla förkyldningar och skit försöker bita sig tag så behövs sömn och massa vila!

Nej usch, ryggen dunkar i takt med huvudet. Måste verkligen sova nu! Imorgon på dagen ska jag rensa ut grejer på mitt rum. Jag är verkligen trött på allt som har med mitt rum att göra och det ska bli så skönt att göra om! Can't wait, hihi. Just nu ser det ut som ett bombnedslag! Har för mycket grejer överallt... Godnaaaaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0