En torsdag bland många..

Godnatt!

Imorgon fyller min underbart söta lillasyster år!
Så det kommer firas hela dagen här hemma. Jag och E slutar rätt sent dock, så det blir inte fika + gäster osv förrens fram åt kvällen! Men ni vet ju vad jag håller till imorgon.
Jag skrev ju att jag hade ont i min svank/rygg för någon timme sedan, och det är inte speciellt bra tajming eftersom vi har stepp och jazz imorgon och steppen är ny och svår och jazzen ska vi filma imorgon. Så det är inte speciellt bra tajming alls men jag hoppas verkligen att det är bättre imorgon, för jag vill så gärna vara med! Dock känns det fortfarande sjukt mycket.. men jag ska tänka positivt. Ska upp tjugo över åtta, dagen börjar med historia och fortsätter med stepp, jazz och sist engelska. Engelskan är galet seg på eftermiddagen mellan typ tio över två till halv fyra. blä!

Kunde inte vara med på jazzen idag heller pga. smärtan! Det har något att göra med inflammation, sängen och att jag inte kan sova pga. sängen och att jag har mycket att tänka på. Det är kul ibland ;p Jag längtar verkligen tills jag får min 1.20, mjuka, sköna, helt oslagbart braiga säng. Och slipper sova på min i min 80 (egentligen 90 men jag har ju en tjock madrass för att slippa bli stucken av fjädrarna som fjongar!), smala, buckliga, obeväma säng! Jag kommer sova som en kung när jag får den!

Men ni vet vart jag är imorgon! Precis, jag firar min syster och käkar massa god tårta, kakor och bakelser! Peace out ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0