Disco


Sista tävlingen! Kom trea - med benhinneinflammation och allt! Min buckla är fin den, tihi.

Glá skit!

Jag tror inte jag har gått ut och sagt det här i bloggen, men jag har slutat med discon. Imorgon är säsongens/terminens första tävling och jag kommer inte att vara med. Kommer nog kännas skumt att se alla andra och speciellt min gamla parkompis så förväntansfull, nervös och peppad och jag inte kan dela det på samma sätt som förut! Men jag ska hänga med till Kungsör och blandas med alla glittrande, BUS-doftande härliga tjejer och det underbar fjårtis dunket! Det är faktiskt bra härligt måste jag säga.

Anledningen till att jag slutade var för att skadorna var alldeles för många. Jag hade ständigt problem med någonting! Var det inte axeln, så var det benhinneinflammation och kroppen mådde helt enkelt inte bra av alla studs. Knäna tog väldigt mycket stryk. Så nej, och eftersom jag verkligen vill satsa på dansen och bli så bra som det någonsin bra.. kändes det inte värt att lägga ner så mycket energi på någonting som förstörde och förminskade mina chanser till att utvecklas i de danserna jag verkligen vill satsa på. Get the point? Men jag saknar nog det lite grann, det hysteriskt frenetiskt galet glittrande sminket, den äckliga brun utan sol doften, hårsprayen som klibbade i håret, timmarna som det tog att våga håret och våra helt enormt snygga kläder vi fick uppsydda av L! Världens bästa.

Ska slänga på mig mjukisar, sminka mig till tusen och fixa håret så det ser ut som jag ska dansa imorgon! Då kommer jag nog in med dansarna, det blir kul ska ni se! Jag måste verkligen sova nu, ska upp 07.20! Slänga på mig kläder, och bre mina mackor och dra! Så kommer sötnosen P och hämtar upp mig! Gos.

Godnatt på er, vi syns imorgon kväll. Med förhoppningsvis massa helsköna bilder! Tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0