Det finns problem.. sen finns det ju PROBLEM!

Huvudvärk, ont i öronen och magen och på det så är jag stel i hela nacken! Jag mår helt fantastiskt. Ja, men faktiskt. Bortsett från det då!

Är sjukligt trött också, sov alldeles för lite inatt.  6h ungefär! Blir så seg i hjärnan då, och bättre blir det ju inte när huvudet värker av spänningshuvudvärk för att jag är stressad och sover i en halvtaskig säng. Dock kommer jag förhoppningsvis bli med en ny, stor, skön 120 säng idag! Håll tummarna för det är ni söta!

Sitter här i mina läsglasögon som jag nästan aldrig använder och kollar runt på nätet och lyssnar på musik. Händelserikt, javisst! Borde plugga, men hur ska det gå med huvudvärk? Kan ju inte äta hur många alvedon som helst heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0