ÄNTLIGEN!


Favoritserien är tillbaks! Gossip Girl visas nu varje söndag klockan 19.00 och jag kan inte vara gladare över det! Någon mer än jag som gillade Jenny Humphreys nya stil? Dock känns det lite som om hon försöker göra uppror, mer än att hon vill se ut så.. Vi får se vart det tar vägen denna gång! Längtar tills säsongen är slut så jag kan köpa den andra boxen!
Hursom, blev inspirerad av Taylor / Jenny till att måla mina naglar gråsvarta, nice.
Annars då? Nej jag har bara städat mitt rum och slängt ännu mer skräp idag, trodde att det skulle se mindre stökigt ut här inne när så mycket är slängt men även fast lådorna är tomma så står det ju tusentals påsar här omkring! Nej, det blev inte bättre utseendemässigt. Men det blir bra i slutändan! Nu måste jag bestämma mig för en tapet, blommor och ljust eller brunt och glittrande? Can't make up my mind. Vill inte ha det för flickigt, hm.. All these desitions..

Nu är det dags för sängen! Imorgon ska håret plattas och jag måste välja kläder också. Attans! ;D Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0