Afternoon tea



Vi åkte hem på projektarbetstiden, vi fick jobba hemifrån istället. Eftersom det var tre hungriga, småsugna tjejer resulterade det i scones! Japp, vi ställde oss och bakade scones och gjorde kokoste! Brödet blev hur bra som helst och med lite smör och jordgubbs sylt kändes det som om vi åt afternoon tea! Efter det begav vi oss till Dieselverkstaden där danstreorna hade slutproduktion. Grymt duktiga var dem, och jag älskade deras föreställning! Really liked it.
Nu är det väl dags att sova skulle jag kunna tänka mig. Kom hem vid fem och käkade middag och från klockan halv sju (okej inte riktigt för att min dator krånglade i typ en timme!) har jag suttit och skrivit min svenska uppsats! Nu är den färdig och inskickad, och jag är nöjd! Nu får det gå som det går.

Imorgon ringer alarmet 08.05 för att jag ska få snooza i minst tre minuter innan jag går upp! Jag har blivit så otroligt seg på att gå upp på mornarna. Kan bero på att jag sover alldeles för sent!

Imorgon blir det en timmes historia och våran sista stepplektion för Sandra! Hon är verkligen bäst, kommer sakna steppen! Sedan har vi en lång håltimme pga. utebliven jazz för danstreornas produktion så jag, S och J ska kila iväg till bageriet Thelins som har Stockholm godaste semlor (tydligen bara andra bästa i år?) och käka det. Ska även köpa puder, ansiktskräm å handkräm! För det kunde jag inte göra idag.

Helgen kommer dessutom bli awsome! Imorgon är jag bjuden på lan, får se om jag går! Haha! På lördag kommer det bli galet mys och på söndag natt ska jag och M ha uppesittarkväll med Oscarsgalan från 00.00 till 06.00 med godis, glass och allt gott du kan tänka dig! Vi kommer antagligen vara helt otroligt flum. Skratt!

Nej vad mycket jag skrev, kul om ni läste allt. Måste verkligen sova nu, 08.05 imorgon då! Shit, jag är hungrig! MJAU, sovgott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-20 @ 10:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0