UNDERBARA JULLOV!

Äntligen, härliga, underbara, efterlängtade lov! Det är helt sjukt skönt att det äntligen är här. Det är först nu jag känner att jag kan slappna av, (okej inte riktigt.. har två naturkunskapsuppsatser till julafton att göra också..). Jag har jag jobbat två dagar i rad, och gjort tonvis med läxa. Så nu är det jullov, fast det känns inte riktigt som det.
Jag vet bara att jag längtar tills imorgon klockan 11.50 när jag äntligen är framme hos älsklingen. Då kanske jag kan känna att det är lov, äntligen får vi vara med varandra iprincip oavbrutet i flera veckor! Underbar känsla.. och jag har verkligen längtat!

Som ni vet har jag varit väldigt mycket sjuk, och haft en massa konstiga krämpor. Så detta lov kommer jag ta det galet lugnt, för när vi kommer tillbaks efter jul ska vi dansa som aldrig förr! Taggade och inspirerade.

Nu ska jag gå och lägga mig, gå upp halv sju för att åka in till stan och sätta mig på en buss till min underbara älskling. Jullovet börjar nuuuuuuuuuuuuuuuu! WIE.

Vi hörs när vi hörs, GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0