Snösnösnö, juljuljul... LOV

God natt, haha! Här har det verkligen snöat hela dagen, känns som att när jag vaknar upp imorgon kommer jag att vara insnöad, dörren kommer ha fastnat å vi kommer inte kunna komma ut! Näe, skämt å sidor. Men det är vansinnigt mycket snö, något som verkligen märktes imorse när jag skulle till skolan! Inte kul.. tog mig 1 h och 20 minuter, något som annars brukar ta 30-40 minuter.

Det har varit en mysig dag ändå, eller ja.. jag är så trött på allt som skola heter nu så att ÄNTLIGEN är det över för denna terminen och jag vågar knappt tänka på att halva trean är gjord, och att vi bara har en termin kvar........ :'(
Kommer gråta ihjäl mig på studenten!

Visade upp grupparbetena för alla idag, inför slutproduktionen. Känns som att det har potential! Dessutom repade vi klasskoreografin med AK, apsnygg. Hon är så genialisk att det inte är klokt! Det kommer bli kul helt enkelt.
Detta lov ska jag verkligen BARA vila, ska träna lite också. men jag ska verkligen inte slita på mig, för efter lovet väntar sju hektiska, intensiva, träningsfyllda veckor och jag kommer träna som aldrig förr! Jag älskar't! Men då måste jag vara helt frisk och kry. Så jag ska komma tillbaks med nya krafter, och ta tag i det igen! För efter slutproduktionen och sportlovet har vi knappt någon dans längre :'( Usch, vill inte tänka på det nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen efter att ha pluggat duktigt sedan klockan sju ikväll, tills nu. Ingenaning om slutresultatet, men när man känner att man inte riktigt vet vad man sysslar med kändes det bättre att gå och lägga sig! Fast först duschen som sagt.. Julavslutning i kyrkan imorgon klockan halv två, ska upp ganska tidigt imorgon ändå, för det är den lilla tiden jag har på mig att packa för tre veckors semester innan jag åker på söndag morgon! ÅH HÄRLIGA JULLOV VAD EFTERLÄNGTAT DU ÄR!

Nu bannemej ska det duschas, puss.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Det är helt underbart med all denna snö, lagom till jul :D

2009-12-18 @ 09:33:30
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0