SEGER!

tjatja. Tro inte att jag har gått och dött eller någonting, å nej! Jag är livs levande, fast ja, bär runt på ungefär sju kilo stress och oro iform av skolarbete och kroppen är trött, och orkar inte mycket mer. Bortsett från det så är det helt underbart! Försöker se ljuset i tunneln, lördag kväll! Skolavslutning fredag, jobb fredag & lördag. Lördag kväll är jag äntligen fri, och söndag morgon åker jag äntligen iväg! Jag längtar verkligen och vill helst att det ska vara söndag nu, jag behöver verkligen lov mer än någonsin!

Hade mentorssamtal, och hej-jag-är-såå-nöjd! Fick även tillbaks historiaprovet som ni vet att jag har tragglat med ett bra tag? Det blev MVG! Jag skrek av lycka, och lärarna som var i kontorsrummet bara skrattade. Jag med, seger! Tjoho!

Nu ska jag fortsätta skriva på sociologiarbetet och kolla uppdateringar på matchen! Det känns faktiskt lite peppande när allt extremt kämpande denna termin har lönat sig. Faktiskt, väldigt skönt. Nu ska jag kämpa och inte trilla på mållinjen! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0