Reserv energi.

Godnatt på er, nu ska jag sova! Är så seg på att gå och lägga mig bara, det tar typ en timme, minst! ..och jag har mosat min tå .. återigen! Den var helt mördbultad, och nu är den riktigt jäkla mördad.
Har pluggat till historiaprovet som jag har imorgon, tillräckligt.. hoppas jag! Imorgon blir det alltså historia, svenska, dans och historia prov, och efter det rep! Kommer la hem runt fem, skulle jag tro.. eller nej, snarare sex! Usch vad länge. Så jag ska sova nu, för idag har varit en av mina sämre dagar, trött som attan och bara allmänt hängig.

Jag går verkligen på reserv energi hela tiden. Imorgon kväll blir det packa till älsklingen som jag ska till på fredag, usch vad jag längtar! Underbara helg, kom fort!! Och sen behöver det inte bli måndag. Tiden kan stanna lite.. tycker jag!

Nej, godnatt. Sova, massa att prestera imorgon! Och en tå som ska bli hel.. fast jag slår i den överallt och sliter upp stukningen eller.. vad jag nu har gjort med den.. precis hela tiden! Klantarsel.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0