Plugghäst? Sí!

Jag tror att det är möjligt att jag är den klantigaste i världen, typ. Har trillat i trappen, antagligen fått minst en spricka i lilltån, och slagit i knäet så det är svullet till det dubbla typ. Slog mig med en hörlur(!?) i ögat och jag mår fortfarande mindre bra, haha. Huvudvärk och sånt skit!

Imorgon är det dock prov, och jag satsar stenhårt. Hej MVG, hoppas jag! Det blir liksom det slutgiltiga betyget isåfall. Har försökt skapa lite julstämning med te, tänt ljus och en ljusslinga så det är mysbelysning. Nu ska jag läsa igenom allt minst 5 gånger, och stryka under en av gångerna! Håll tummarna, jag vill att det ska gå bra! Vi har så sjukt mycket plugg just nu.. så nu ska jag köra hårt, inget snubbel på mållinjen inte!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Lycka till på provet! Jag håller tummarna (om det nu behövs? du klarar det nog galant ändå) :P

2009-12-02 @ 22:28:34
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0