Lucia!

Mjau. Färdigpackad, iordning gjord och nu ska jag sova! Är ju trött, om ni minns. Uppstigning tjugo i åtta imorgon bitti.

Dagen börjas med att se syster min gå lucia tåg, och fortsätter sedan med religion och en modern danslektion. Slutar tjugo över tolv (tjoho :D) Efter det ska jag göra mig iordning, springa förbi stadsbiblioteket och låna en bok till min språksociologi uppgift, samt köpa ansiktskräm och ta mig till centralstationen och bussterminalen, till klockan tre då min buss går till älskling. Jag borde kanske köpa något att mumsa på där på bussen med, sitter ju trots allt där i ungefär fyra hela timmar!

Sova blir det nu iallafall, hörs på måndag. Ha en underbar tredje advent, och Lucia med! Det ska jag, tihi. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0