Jag är pigg.

Jag sitter i min säng för tillfället, är verkligen så SJUKLIGT trött. Måste verkligen anstränga mig för att inte titta i kors, och jag kallsvettas för jag är så slut. Haha, sån är jag just nu! Har sagt att jag skulle börja packa för två timmar sen, det enda som har hänt är att jag har fixat ett skolfoto på mig, som btw är förskräckligt.. samt skrivit en packlista för att förskjuta packningen lite till i tiden, och inte glömma någonting som jag verkligen behöver. Hjärnan är off vettni!

Provet idag gick nog rätt okej tror jag, det kändes faktiskt bra! G har jag garanterat, men det måste vara ett MVG.. hehe! Nej, man kanske skulle ta sig i kragen och packa? Jag måste ju ha lite grejer med mig.. hm..

Later, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0