Förstår inte att det är december!

Har tillbringat kvällen med att fixa inför julen med julklapp(ar). Som jag sa så har jag uppbokade helger då jag är borta eller har tusen grejer att göra de fyra näst kommande helgerna (och alla helger är med älsklingen!!!! GAH :D tror inte det går att förstå hur glad jag är!) så jag tänkte förbereda lite. Vilket är tur att jag tänkte så, annars hade jag inte hunnit detta!

Har verkligen inte gjort ett jota idag!  Superskönt, bestämde mig för det imorse att jag endast skulle vila idag för att ta vara på den lediga helgen. Underbart! Jag är så trött att jag kan se i kors! Vilket jag visserligen var redan när jag vaknade imorse, haha. Känns som om jag inte kan sova tillräckligt, ligger nog back för mycket i sömn! Imorgon blir det plugg för hela slanten, liksom hela resten av veckan! Tisdag jobb, men på fredag åker jag till älskling! Wiho vad jag längtar! Innan dess ska jag klara av två naturkunskapsuppsatser, ett historiaprov, fyra loggböcker till projektarbetet och lite till.. bara att ligga i! ;)

Nu ska jag äta lite mer choklad och vara go och glad! Eller nej, ska nog dricka te! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0