You're the best ..

Åh shit, känner mig helt uppe i gasen. Helt uppstressad! Vilket är helt åt skogen verkligen.. får inte vara det! Hemma är jag nu iallafall, och det känns riktigt konstigt! Underbart, men knas. För veckorna i Varberg gick snabbt.. var ju där i två veckor och i bollnäs några dagar dessförinnan! Mycket skumt snabbt gick det.. och om 9 dagar börjar skolan? å alla danskurser likaså, och har jag beställt danskurser? NEJ. Åh jag hatar stress... Orkar inte stressa nu.. Ska försöka att inte stressa upp mig, men imorgon är det full gas som gäller!

Imorgon ska jag upp tjugo i åtta och göra mig iordning och käka frulle, ringa banken och hoppas att jag kan hoppla in och hämta mitt ID kort innan öppning för att sedan åka till mitt nya jobb på Coop för safe pay utbildning mellan 10.30-11.30. 13-17 är det miljö och hälsa utbildning och mellan 18-21. Vadå komma från att göra absolut ingenting om dagarna till helt galet fullspäckat schema? Ska försöka hinna med att andas och äta lite imellan med.. Hjälp!

Kommer nog hem runt halv elva, och sedan ska jag typ upp fem på torsdagsmorgonen för att åka till mamsen min! Där är vi över dagen jag och syster och kommer hem på kvällen runt elva. Då är det sova för att upp och jobba mellan 12-15 på fredagen. Sedan är jag fri som en frågel igen! Så två helt galet fullspäckade dagar..

Lördag ska jag få hit H tänkte jag, saknar tjejen som är på Zhakyntos och steker! Hon får hjälpa mig att packa, och lugna ner mina nerver för på söndag åker jag till Tranås. Längtar! (Hoppas hon går med på min fina lilla plan jag har lagt upp! Fniss)

Nej, nu måste jag gå och lägga mig! Åh! Sedan måste jag slänga fram kläder till imorgon med, så jag vet vad jag ska ta på mig.. all these problems! Haha! NEJ, hejdå och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0