You are best one, of the best ones

Har precis slängt i mig mat och mumsig glass. Är mätt som en plätt!

Dagen har spenderats med att kolla ikapp på SYTYCD, vilket fantastiskt program! Herrejösses. Sedan drog vi en repa på stan, då jag hittade underbara.. lite (ganska mycket) förstora härliga jeans på Gina för bara 49:- grymt! Kvällen lär spenderas med att packa och bestämma vilka kläder som ska prioriteras ner i väskan först beroende på när hela lasset kommer hem. Så planera mer än en vecka framöver ska jag göra! Dock har jag kläder hemma med.. aja, det ska nog gå vägen! Men jag tycker inte om att packa!
Imorgon får jag sova i min stora 1,20 säng istället för en 80 säng! Något positivt! Dock är mitt rum så larvigt stökigt att jag inte direkt längtar efter att fixa alla kläder som ligger precis överallt.. men det ska jag göra, för den 29onde ska det vara så fint det går (trots att vi inte har renoverat än)! Längtar <3

Puss, hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0