You and I, both

Tjatja. Ni ska bara veta vilken otrolig träningsvärk jag har i hela min kropp! Det är helt sinnessjukt vill jag tala om, men jag har roat min familj måttligt idag iallafall. Glad att det kan underhålla någon! Haha, skämt å sido. Det var grymt igår på teknik klassen med Emilio Perelli, och allt är så underbart. Det bara rullar!

Imorgon är jag världens lyckligaste! Ska gå upp vid halv tolv för att se på favorit programmet SYTYCD, för att sedan åka in mot stan och hämta världens bästa! <3 Sen så skriver jag inte mer här förrens på söndag kväll någongång. Fast söndag behöver helst inte ens komma! Fast det behöver vi inte tänka på nu..

Är småtrött, anataligen pga. muskelvärken! Haha. Men det är underbart ändå, då känner man att man har jobbat! Vill komma tillbaks så snabbt som möjligt så det är bara att kämpa kämpa!

Hursom, dagen har gått åt att städa och sedan bara degat och inte gjort någonting vettigt alls! Det har varit skönt, fast jag har varit extreeeeeeeemt rastlös. Vilket aldrig är särskilt kul!

Nåja, nu ska jag sova snart. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0