We sing. We dance. We steal things.

Sitter och dricker kamomill te nu, ska strax gå och göra mig iordning för att sedan slänga mig i sängen. Är helt slut! Men jag får ju sova ut imorgon iallafall, sova tills jag vaknar liksom!
Idag har jag alltså varit på ett annat Coop än vad jag ska börja jobba på, och lärt mig kassan. Jag var typ livrädd innan jag skulle hoppa in och ta över kassan, men det gick faktiskt ganska bra och det trodde jag inte! Timmarna gick snabbt, och dubbelbokat var det. Fick stå och prata massor med lite arbetskamrater, vilket var kul!

Åkte hem efter det och min syster och jag åkte och köpte Thai mat, och hyrde film! Marline och jag hette filmen med Jennifer Aniston, sjukt bra film var det! Åkte förbi grabbarna grus en sväng, men jag var så trött att jag drog hem sedan.

Imorgon blir det sova så länge jag bara kan! Sedan ska det börja packas, duschas, måla naglarna och allt annat som behövs göras! Blir nog bra. På kvällen ska jag träffa min antagligen galet bruna pepparkaka som är hemma nuuu! Som jag saknat henne! Så imorgon blir mysig. Tidigt på söndag åker jag, och jag längtar! Tjoho

Nu ska jag slurpa det sista av kamomill teet och gå och slänga mig i sängen och sova! Är så sjukt trött, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0