I've been spending all my time.. just thinking about you

Åh, det var faktiskt härligt att komma tillbaks till skolan idag. Tro det eller ej! För det känns verkligen som om det är ett bra år som ligger framför mina fötter, och det känns hoppfullt och fullt med helt galet roliga saker!

Imorgon drar det igång med en mjukstart då min klass har satt ihop en lätt lektion till alla våra kära ettor och tvåor! Det blir lite sassy jazz, tror det blev bra. Är stolt över den koreografin, då jag aldrig ens dansat den stilen och jag och jossan gjorde ett bra jobb. Så imorgon blir det dans! Hur kul som helst. Måste kolla vad jag ska ha på mig.. hm, all these problems! Haha.

Är trött som en gnu, så snart blir det nog sängen tror jag! Upp ungefär åtta imorgon bitti, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0