Skräckblandad förtjusning..

Väskorna är packade och ipoden har fått sig en släng med ny musik. Älskar ett klassiskt stycke som är med i Twilight, även om jag inte tycker om filmen så älskar jag det pianostycket. The meadow. Hursom, imorgon bär det av hemåt. Konstigt känns det, eftersom två veckor här har gått sjukt snabbt. Ja, hela sommarlovet har gått för fort egentligen. Om lite mer än en vecka så börjar ju skolan igen, sista året.. Måste säga att jag har lite ångest.. Skräckblandad förtjusning! Så mycket som kommer vara annorlunda i år känns det som. Fyller ju dessutom 18 i januari, det kommer vara solo och slutproduktion att arbeta med, projektarbete att slita arslet av sig med. Allt är hur mycket underbar dans som helst! Dessutom kommer jag dansa två kurser utanför skolan och inte nog med det kommer jag jobba för att ha råd med den underbara men svindyra dansen och för alla underbara resor jag vill göra och ser fram mot.

Jag tror det kommer bli ett bra år, ett riktigt händelserikt år. Kanske ett av de bästa! Ja, skräckblandad förtjusning är det som jag snart börjar år 3 på gymnasiet. Då är man äldst på skolan igen, ser när alla nya ettor börjar.. Herregud det var ju igår som jag började ettan! Visserligen känns det extra knas då jag börjat ettan en gång i en klass, och sedan tvåan i en helt annan. Nu kommer jag tillbaks till min underbara klass..

Åh, nej.. shit! Typ nostalgi. Nu måste jag varjefall sova, och sluta snacka massa dravel! Puss på er och vi hörs imorgon när jag är hemkommen! Solo & cosmo ska inköpas imorgon ivarjefall, åtminstonde solo.. det nya numret med Kenza kommer ut imorgon! Hoppas dock att Cosmo också har kommit ut med ett nytt... borde kolla efter i tidningen vad det står.. hmm, men jag har inte tålamod och gav upp rätt snabbt. hihi! Vi får se, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0