Safepay... kassa2 tack,.. kassa 2.. tvättahänderna.... snabben?

Jiiha, nu är den långa dagen gjord! Är helt slut, jobbigt stressad och uppjagad samt galet trött efter knappt en timmes sömn inatt. Känner mig helt utpumpad, men ändå inte.. jag intalar mig väl att jag inte är det antar jag! Träffade riktigt trevliga människor på mitt nya jobb och på det där jag tränade snabb kassan! Bra gick det allt.
Schemat ser bra ut iallafall, vilket är mycket bra! Jobbar bara varannan helg och varje onsdag, det blir kalas! Så kan man åka bört på helgen, hihi.

Nu borde jag sova, ska upp tio över fem för att åka till mams i Kristinehamn imorgon. Uppe med tuppen! Kommer hem imorgon kväll någongång runt elva skulle jag tro. Nu ska vi vara glada, även fast sömnen har varit kass!

Godnatt, hörs!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Va e ditt nya jobb? Har du slutat på Donken? :P

2009-08-13 @ 00:23:26
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0