Redo så in i bängen!

Åh jag är glad! Vi har typ världens bästa schema.. förutom fredagar då vi går i skolan mellan 8-15.30! Får berätta mer sen.. Annars dansar vi mer än 8 h i veckan, tre moderna lektioner i veckan och sen två jazz och två balett. Och dom ända ämnena vi läser är Svenska B, Historia, Naturkunskap och religionskunskap. Plus ett inviduellt val som för mig antagligen är digitalbild. Shit jag älskar't!

Dessutom ska jag dansa utanför skolan, slutproduktionen kommer kräva tid och solot kommer göra att danstimmarna kommer rulla på! Projektarbetet ska vi inte ens tala om hur många timmar det lär ta. Läraren sa att det tar runt 100 h ett välarbetat med lektionstid.. om det inte var mer! Hjälp. Men jag är grymt peppad iallafall! Nu känns det inte så farligt att börja igen. Satte precis på mig fina mjukiskläder som jag har köpt nu i sommar! Nu känner jag mig grymt peppad, vill dansa nu nu nu! Hej sista året på gymnasiet och hej världens bästa dans, I'm so ready!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Vad skönt att du är nöjd med ditt schema :)



Projektarbetet är tugnt, det var det för oss, skrev en broschyr om hur utbildning över gränserna påverkar fördomar. Det största misstaget vi gjorde var att skjuta upp det mesta till slutet. Så var jättenoga med att planera och gör saker i tid och ligg FÖRE planeringen! :P Ett tips bara ;)

2009-08-14 @ 20:39:32
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0