Just dance! Tjoho! Älskaälskaälska!

Det var sjukligt kul att dansa idag! Har verkligen saknat det! Älskar det verkligen. Tihi! Även om det inte direkt var super seriöst och jätte avancerat.. Men men, hur och vad det än är det så jäkla underbart!
Ska boka kurser på Balett akademien med.. Som det ser ut nu blir det Hiphop, balett & jumps and turns teknik. Blir grymt! Dessutom är det ett dansa kort + (dyr jäkel) så jag får dansa precis hur mycket jag vill! Fick mitt personliga schema för skolan idag med, det är mer än grymt! Det är outstanding och sjukt slappt. Tokbra! Kommer ha massa tid att spendera i danssalen! Solot ska göras med, och för att inte glömma slutproduktion och projektarbetet! KOOREOOGRAAFEEERAA. Åh, jag förstår att alla tycker att detta är det roligaste året! Alla ska dansa hur mycket som helst utanför skolan med i klassen, så det blir härliga klass-stunder på ackis!

Just nu firar vi syster min som fyller 20 bast, jag är stört trött och vill helst sätta på mig min morgonrock och krypa upp i soffan med typ te för att hålla mig varm! Fryser och har världens träningsvärk! Så ja, sova eller vila åtminstonde skulle vara skönt. Men nu ska vi fira sötsyster som blir ett år äldre, uppklädd i kjol å tight linne. Haha!

Ska sluta snacka gojja nu,
puuuuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0