Jag? Duktig på att hoppa? Ja, tydligen..

Shit vad grym klassen var! Jazz, jumps & turns! Det var så jäkla kul! Fick reda på att jag tydligen har helt sjuka hopp, så att jag potential och kapacitet att kunna göra grymma hopp! Kul att höra eller? Svar JAAAAA! Drömmen är ju typ.. vet inte vad det heter men ett hopp som är som en hjulning utan händer.. ja bland annat! Skit snygg förklaring med.. men aja! Finns mycket jag vill kunna ;)
Moderna danslektionen i skolan var super skoj och koreografin var väldigt fin, älskar verkligen mina danslärare! Koreografin var grym iallafall, otroligt fin! Älskar att det finns så mycket tekniska grejer i allt vi gör nu, utmaningar hit och dit och det är bäst bäst bäst!

Träningsvärken är enorm, så enorm jag är glad om jag kan resa mig upp ur sängen imorgon bitti.. vilket jag tvivlar på för tillfället! Grooovt jobbigt, men skönt ändå! Duktig känner man sig. Jag fick fundera på om jag trillat och slagit mig när jag gick av tunnelbanan påväg till dansen ikväll.. Funderade på hur i hela världen det skulle ens kunna gå att dansa med all den värken! Seriöst, jag skriker när jag sätter mig ner! Och jag är vig? Ajaj... Då är det illa!
Men ja! Nu ska muskelknutten Niccie tillbaks sörrni!

Imorgon är jag helt helt ledig. Tack vare snälla M i klassen som fixade bort religionskunskapen till oss. Galet nice! Tihi. Så imorgon ska jag bara städa på mitt rum, äta mängder av choklad och mysa! Och längta tills klockan slår 15.20 på lördag! Tihi!
Ska försöka hitta SYTYCD programmen på internet med, de jag har missat! Jag är så klantig som lyckats missa det! Jag älskar det ju, hur kan jag missa det? Tankspridd antar jag!

Sova ska jag göra nu iallafall, är grymt trött efter så underbar fantastiskt mycket träning! PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0