Hard workwork..

Ska in mot stan nu för att jobba mellan 19-22. Första passet på nya jobbet.. ska skriva PLU-koder påvägen dit på en låg lista så att jag kommer ihåg alla.. eller så har jag bara det pappret vi fick från jobbet. Nu jeklarns... Lök 4666, Nektarin 4035, Banan 4011.. ekologisk banan 94011.

Haha! Vi får hoppas att det går kalas, det är ju bara tre timmar och det är kväll.. hur mycket folk kan det vara? Hoppas det går bra ivarjefall.. nu ska jag kilavippen, skriver kanske ikväll! Ska upp galet tidigt imorgon för att jobba mellan 9-17.. hard work work.. men hej ob! (a)

Puss.

Kommentarer
Postat av: Nisse

Du är riktigt duktig faktiskt. Hur orkar du med jobb och skola samtidigt? Dessutom så har du ju en jäkla massa fritidsaktiviteter på det.

Jag själv har faktiskt fullt upp med att orka med skolan, speciellt sista året nu innan högskolan då det lär bli ännu tuffare.

2009-08-23 @ 16:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0