Dansdansdansdansdans, kära dans!

Tjatja. Sitter i min säng här i Varberg och myser! Lyssnar på en av världens bästa singer songwriters (enligt mig), vill också kunna skriva så fint! Så galet bra bara! Kollar även på danskurser nu, vet fortfarande inte riktigt vilka två kurser jag ska gå.. måste fråga om det!

Näe, annars händer det mycket. Det gäller att hänga med här i svängarna! Jag hänger knappt med själv..
Men tänkte slänga upp en planering över mitt liv lite framöver, mest för att få koll på det själv! Kul att se vad som vankas..

Torsdag 6 augusti: En dag på stranden. Välkommen tillbaks bränna(!)
Fredag 7 augusti: Liserberg, troligtvis.
Tisdag 11 augusti: Resa hemåt, och kommer hem.. givetvis!
Onsdag 12 augusti: Kassa utbildning i två pass.
Torsdag 13 augusti: Kristinehamn över dagen
Fredag 14 augusti: Kassa utbildning
Lördag 15 augusti: Träffa gänget? Kanske the voice. Tveksamt!
Söndag 16 augusti: Tranås
Måndag 17 augusti: Tranås
Tisdag 18 augusti: Tranås
Torsdag 20 augusti: Skolan börjar!
Fredag 21 augusti: Syster fyller 20 år!
29-30 augusti

HEJ JAG LÄNGTAR EFTER DANSEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0