Dans i överflöd! Löveeeeit!

Shit jag är så törstig att jag inte tror att det finns något stopp! Mycket bra iförsig, eftersom jag tror jag svettades flera liter idag på jazzen! Haha, nej men skämt och sidor.. det var helt makalöst svettigt kan jag säga! Vad helt stört varm! Och det var nog alla! Haha jag älskar verkligen våra danslärare, underbarare får man verkligen leta efter! Tror inte det går att hitta! Underbart var det iallafall! Efter det fick vi massor med information om slutproduktion och solot, läskigt var det! För vi ska visa upp solona v.41! Förstår ni hur snart det är? Det gör knappt jag.. Och vilken vecka som helst börjar vi med slutproduktionen. Kan inte fatta det! Kan inte förstå att VI ska göra slutproduktion. Lovely! Vecka 7 och 8 smäller det år 2010! JIHA! =D

Efter det drog jag mig till jobbet, först följde jag dock med S och hennes friends på stan en stund. Var så otroligt trött och hade så sjukt ont i kroppen så när jag kom till jobbet köpte jag en powerdrink och satt och stirrade in i väggen i typ 20 minuter innan jag bestämde mig för att byta om och gå upp till kassorna. Bra gick det iallafall, börjar kunna massa PLU koder redan.. Känner mig duktig! Fingrarna kommer ihåg iaf, huvudet är inte lika med!

Åkte hem, åt världens godaste mat och har nu ännu mer träningsvärk än någonsin! Haha, kan inte ens sitta still för det gör ont! Men nu ska jag sova, upp halv nio imorgon och då väntar historia, svenska och modern dans (!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAA). Efter skolan blir det hem och klockan 20.00 ska jag träffa några girls från skolan och gå på Emilio Perez Jazz, Jumps & Turns F5/M6 på Ackis. Sjukt läskigt.. undrar om vi kommer dö hela bunten för att det är för svårt? Nä nu jäklar!
JA, så sova måste jag.. så jag är på hugget imorgon. Slutdiskuterad, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0