åhmjau

Tjatja. Trött är jag! Men jag ligger inte på latsidan, 8 timmars jobb och imorgon är det skola.. Visserligen inte särskilt lång tid, men det blir dans fem timmar på måndagar! Är skit nervös över kurserna på ackis.. haha!

Massa tankar cirkulerar i mitt huvud..
Hur klär man sig för balett & hiphop i ett? Hm...
Hur ska jag klara mig denna veckan? Jag får tänka på att snart är det lördag..
Hur ska jag orka allt om jag inte sover? Ja, det kommer jag ju bara inte göra.
Är det möjligt att lära sig alla PLU-koder? Det är det nog..
Kommer jag klara av svårighetsgraden på kurserna? Hej självförtroende..
Varför känns min säng så stor? Den ÄR stor!
När ska jag duscha? Hmm... jag börjar tioo imorgon!
Vad ska jag ha på mig? Tror det blir mjuksbyxor..
Kommer det aldrig sluta värka? Inte förrens du är här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0