Absolut bästa efter en dag i solen!

Kom nyss hem från en dag i solen, som först var ute på altanen och slutade på stranden. Då måste jag bara tipsa om ett helt underbart body butter från Delon+ från Novacos. Sjukt bra, och luktar underbart! Jag har den som luktar Coconut, men den finns i allt möjligt från mango och granatäpple till oliv! Smarrigt. Ska köpa den större byttan så fort jag får tag i den, just nu nöjer jag mig med en pump! Var klantig nog att inte köpa den första vändan på Gekås, även om jag hade tänkt att göra det! Klantarsle! Nu får jag hoppas att den finns kvar sista gången vi åker dit!


Den lilla på 100 ml som är lagom att ha i väskan

Den stora byttan på 200 ml, bäst att smörja in efter duschen och en dag i solen! För torrisar som mig!


Kommentarer
Postat av: elina

vad kostade en pump och vad kostade den andra burken på gekås? :)

2009-10-24 @ 19:20:19
URL: http://emstildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0