4 dagar & 14 timmar..

Tjatja, mår ni bra eller va? Det gör jag! Skulle egentligen sovit helst för två timmar sen eftersom jag sov lite inatt plus att jag har tränat som en gris och var bara ovanligt trött idag! Annars har det varit en härlig dag med bara historia, pilates och balett på kvällen. Det gick bra på baletten, trotsallt (!!!), bara det att det blev sjukt mycket strul med dubbelbokade kurser hit och dit. Måste åka dit imorgon och fixa det!

Nu ska jag sova iallafall. Och jag måste bara säga det till er, lär er att uppskatta el och el-uttag! (Haha, det lät ju normalt!) Godnatt på er, vi hörs imorgon efter en kort skoldag med endast svenska och pilates! Jag älskar att gå i trean! Än så länge.. snart kommer väl slutproduktionen, projektarbete och solo och hugger huvudet av oss! Njut så länge det varar.. haha, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0