Vårkänslor

Nu är verkligen efterlängtade påsklovet här! Det är helt underbart om du frågar mig. Just nu sitter jag ute på altanen där termometern visar 18,5 grader i solen! Helt otroligt underbart skönt. Skoldagen var kort, hade tjugo minuters historia, ett möte med ABC gruppen - VÅR SKOLA SKA FÅ EN ÅRSBOK! Nu ska bara vi promota den så att det blir populärt och så att det blir bra! Efter det var det stepp, lunch och sedan jazz. Jazzen är helt underbar för er som ville veta, som jag sa igår och den blir bara bättre - älskar den!

Påsklovet inleddes med en glass - mumma! Lite snack på skolgården och sedan åkte jag hemåt. Jag lyckades ha sönder en byrå när jag kom hem och nu sitter jag ute och solen bränner på mina ben. Har rätt tråkigt, men det får man väl ha ibland - det är okej! Ska nog gå in och städa undan lite på mitt rum så att L inte behöver bli rädd när hon kommer in där ikväll, lite synd om hon ska bli skraj menar jag..

Nu ska jag chilla runt lite mer på FB och alla andra tusen sidor som finns att kolla på, pussobertil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0