Aj aj aj!

Shit shit SHIT! Det är helt unbelievable! Jag har sådan värk i mina muskler att jag inte vet vad jag ska ta mig till, mer än att sitta helt still. Haha, helt galet faktiskt! Dock extremt skönt. Förutom den enorma träningsvärk som jag har haft ständigt i min bröstkorg sedan vi började med yoga på moderna dansen för några veckor sedan. Nu efter bikramyogan idag är det värre än värst! HERREGUD. Jag kan knappt andas, för det värker och sträcker och tänjer i hela bröstkorgen! Haha, helt sjukt - jag bara garvar åt det! Underbart sjuk känsla faktiskt, hihi. Men när jag försöker ta djupa andetag så gör det fruuuuktansvärt ont.
Anledning har jag räknat ut, måste vara att man på yoga-vis andas med bröstkorgen och tanken är att vidga bröstkorgen. Därför kommer jag säkert åt muskler jag annars inte använder, and that's why it's killing me now!

Haha. Jag tänkte iallafall göra en liten utvärdering om yogan, skriva vad jag tyckte och så.. det kommer i nästa inlägg! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0