46 dagar kvar!

Okej, jag är medveten om att jag kanske är den sämsta på att uppdatera just nu. Men vad kan jag göra egentligen när jag sitter med nosen begraven i läxor och prov hela dagarna? Inte mycket va? Och när jag inte gör det tar jag hand om mina ben och mig själv för att se till att jag håller! Det är väldigt mycket saker som jag har att göra just nu, på något vis så lyckas aldrig lärarna planera allting bra. ALDRIG. Dessutom så är det alltid vi som får skulden och vi som får höra att vi ska planera bra och bättre, vilka förebilder vi har då! Men jag ska försöka att inte älta det, utan planera och göra det bästa av situationen. Men som ni förstår är det inte direkt lätt att hinna med att ha en superaktiv blogg då, förstår verkligen inte hur Blondinbella klarar av det! Helt galet.

Men men dansen är förbaskat kul också! Så det går ingen nöd på mig direkt. Imorgon är det stepp, och det är faktiskt roligt för att vårat stepp nummer ser ut att bli väldigt bra! Efter det lunch och sedan jazz, efter det slutar jag. Men som det ser ut nu ska vi stanna kvar i skolan och repa på kvintetten, och efter det ska jag hinna förbi och sola lite tänkte jag! Det börjar verkligen brinna i knutarna nu, kvintetten ska vara klar om mindre än två veckor. Vet inte hur dethär ska gå, men jag ska somsagt försöka ta det lugnt..

Det ska bli fint väder imorgon, usch vad skönt! Jag har verkligen längtat efter värmen! Detta ska firas med en glass imorgon tror jag, får se om någon mer är på! Jag är i varjefall. Hehe.

Slutsnackat, ska upp halv sju för att ha matteprov i en-tre timmar imorgon! Håll tummarna för mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0