Sju svåra år

Ja, nu ser alltså rummet ut som sju svåra år eftersom allt är nedplockat från hyllorna och skrivbord, ner i papperspåsar och svarta sopsäckar. Ja till och med alla tusen gosedjur! Så nu ekar det nästan här inne, och vid min huvudända på sängen ligger ett berg av påsar! Jag lever just nu i kaos om ni skulle undra. Men jag är säker på att det blir fint när det är klart iallafall, hur länge det än nu tar! Jag längtar verkligen tills det är färdigt.

Hursom, imorgon blir det uppstigning halv elva. Då ska jag dra på mig kläder, sätta i mig lite frukost och sedan dra mig mot stada för att möta upp L & E! Sedan måste jag verkligen skynda mig hemåt för att packa och göra iordning allting jag måste göra innan vi åker iväg. Måste duscha också, hur jag nu ska hinna med detta eftersom jag vill platta håret innan jag åker! I-landsproblem - HEJ! Ett annat I-landsproblem är alarmsignalen på mobilen, vilken ska jag ta? Tur att jag inte har mycket mer än så att oroa mig över för tillfället.. Nu borde jag sova, för länge sen! Med tanke på hur mycket jag sover när ingen väcker mig. Skulle typ kunna sova dygnet runt. Jag tvivlar inte en sekund!

Och där sätter jag punkt - GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0