UNDERBARA SOL!

Nu ska jag sova! Har pluggat hela dagen och suttit ute på altanen och schteekt! Har fått lite fin färg och ovan som huden är för sol kliar det lite också. Men så blir det alltid! Har matat den med massa hudlotion nu. Fniss! Jag har också en utomlandsabstinens så jag tror jag håller på och tuppar av! Jag vill så gärna åka utomlands så jag håller på å hoppa ur mitt eget skinn! Jag tänker mig någon superfin sandstrand med vit sand och turkost see-trough water. MJAU. New York ska vi inte ens tala om, skulle någon säga att jag skulle dit skulle jag börja grina! Hihi. Ja, shit vad jag bara svamlar!

Imorgon är det balettprov och historialäxförhör. Jag hoppas verkligen att jag kan allt! Jag har gått med en positiv inställning hela dagen och sagt till mig själv att jag inte kan göra bättre än dethär, att jag får plugga så mycket jag kan och att det kommer gå utmärkt! Hoppas det fungerade utmärkt, för jag tror jag har lärt mig en del. Hoppas det är tillräckligt!

Haha mycket svammel! Usch vad härligt, sommaren närmar sig med stormsteg och jag är så lycklig! När den lägsta temperaturen håller sig över 10 grader i en vecka så brukar man ju kalla det för sommar!! Riktigt där är vi ju inte ännu, men herregud det är Valborg på torsdag och första maj på fredag. Vart tar tiden vägen? Jag hinner inte alls med! Snart står jag väl där med vit klänning, champagne i håret och i handen med en studenmössa på sne och är världens lyckligaste!

Nej, nu ska jag sova! Godnatt på er. Härligt väder ser det ut att bli imorgon med! UT OCH NJUT! och håll tummarna för mig på provet & läxförhöret. I know you want it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0