Taggataggatagga!

Okej, så imorgon är det alltså dags. På med charmen, fram med  den härliga personligheten och nail it! Se till att slå huvudet rätt på spiken nu, vilket jag vet att jag klarar. Nu gäller det att komma in där, vara självsäker och ödmjuk - ja bara vara sig själv och inte låta nervousiteten göra en helt tokig! Men inställningen gör allt, och jag har bestämt mig för att det ska gå bra! På onsdag är det dags för nästa.

Naglarna är lackade med ett persikorosa nagellack, och nu ska jag platta håret innan jag ska krypa ner i sängen för att sova! Mycket sömn är bra och jag är helt totalt slut! Sprang beeptestet idag, trots allergin. Min lärare tyckte egentligen inte at jag skulle göra det. Men jag gjorde det! Fick avsluta när det började pipa i luftrören, och jag fick svårt för att andas. Då kände jag att det fick räcka. Då var jag på 7,45 minuter, på nivå nio, sist kvar och MVG vad 9 minuter. Så VG blev det, men jag var typ inte trött. Hade bara svårt att andas, irriterande eller vad? Aja, vad kan man göra åt en sådan sak liksom? Inte mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0