Sovgott sen

Trött är bara förnamnet. Helt totalt utpumpad skulle jag vilja kalla det! Har precis kommit hem från en promenad med M, jätte mysigt. Nu börjar träningsvärken från idag sakta komma krypande också, jätte skönt! Ska sova tidigare än klockan ett idag, är helt slut! Imorgon ska jag dessutom upp halv sju, hata onsdagar!

Satt ute i solen och gjorde massa matte också, sista provet i denna kursen. Sedan är det bara nationella och ett projekt kvar! Hoppas det går bra, för då får jag VG i kursen. Spännande!

Ingen mer improvisation blir det heller, utan det blir yoga istället. Bra det med, I lajk. Dansimprovisation och kompositionskursen är nämligen slut, och dans och gestaltning C tar vid!

Nej, jag har inte mycket mer att berätta. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0