Shopping, godissug och vardagen

Seg, trött som en bäver med träningsvärk för tjugotvå personer, ett godissug som skulle mätta en hel elefant och med en uppstressad känsla som ungefär en ekorre som letar efter ekollon.. ska jag nu gå och lägga mig för en TIDIG uppstigning imorgon halv sju. Jag ogillar verkligen onsdagar för att vi börjar så tidigt! Men jag mår bra, jag är nöjd med min insatts idag. 

Nu får vi se hur allt går. 

Jag shoppade idag, asfina grejer! Festkläder blev det: en kjol och tre linnen, superfina örhängen och sen en jätte fin stor (surprisesurprise!) blå-vit randig tröja som jag älskar. Rock this party, på't igen! Nu ska jag verkligen sova, huvudvärken börjar smyga sig på. Shit jag är för spänd tror jag! Har ont i hela bröstkorgen när jag andas och det krampar i ryggen när jag böjer på mig, haha. Jag låter som om jag börjar bli gammal!

FÄRDIGSNACKAT, godnatt på er. Ha en superbra dag imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0