Påskdagen

Är hur trött som helst och ska snart gå och lägga mig för att sova. Vilket ska bli skönt! Men antagligen lär jag hinna bli pigg innan jag har gjort mig iordning och äntligen ska sova. Så typiskt!

Dagen har varit mysig. Åt mumsig frukost och efter det runt halv tre drog vi iväg till Elins Esplanad, det är en nybyggd galleria i Skövdetown! Tjoho. Köpte världens finaste kofta, som jag typ kommer att bo i! Jag är seriöst förälskad i den. Måste ta kort och visa er! Fick presentkort på H&M i påskpresent men jag hittade ingenting idag när jag kikade.. gillar divided avdelningen mest på H&M, och den hade de inte här. Killarnas Dividedavdelning is the shit! Oj så mycket fina grejor. Jag ska börja handla där istället!

Kruxet är ju att jag är ute efter festkläder, och då funkar kanske inte stora danskläder särskilt bra? Nja, inte så festligt som jag vill ha egentligen. Festfestfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0